2013 m. lapkričio 18 d., pirmadienis

Lisabonos Okeanariumas


Kai pirmą kartą mane norėjo nusivesti į okeanariumą, aš ilgai ir pagrįstai priešinausi. Visų pirma, buvau mačiusi ir akvariumų ir okeanariumų, buvau tikra, kad nieko naujo nepamatysiu, visi jie panašūs, buvo dar tiek daug visko nematyto ir nepažinto, kad laiką leist kartojant kursą neatrodė nei įdomu nei protinga… bet…buvau stipriai paimta už rankos, ir beveik prievarta nuvesdinta…na o po kokių trijų valandų taip pat beveik prievarta išvesta… Per keturis Lisabonoje pragyventus metus buvau jame keturis kartus…ir visuomet tai nuostabi, besikartojanti bet nepakartojama šventė sielai.
Lisabonos okeanariumą, atidarytą 1998 metais, jau aplankė beveik 17 milijonų lankytojų. Įsikūręs 20 tūkstančių kvadratinių metrų plote, turi 30 akvariumų, kuriuose yra 7,5 milijonų litrų vandens, jame gyvena  500 skirtingų rūšių 8000 gyventojų.
Pagrindinis okeanariumo akcentas 5 milijonų litrų talpos centrinis akvariumas, vaizduojantis pasaulio vandenynus, kuriame yra virš 100 rūšių žuvų, kartu plaukioja rykliai, barakudos, rajos, tunai, mažos tropikų žuvelės. Kiti keturi akvariumai reprezentuoja Šiaurės atlanto pakrantę ir Azorų salas, Antarktiką, Ramųjį vandenyną vidutinio klimato juostoje ir jo uolėtas pakrantes bei Indijos vandenyną, atogražų klimatą bei koralinius rifus. 
Jei Lisabonoje praleistumėte vieną vienintelę dieną…aplankykite okeanariumą… na o jei dienų skaičiuoti nereikia, tai šis vizitas tiesiog privalomas.
Nuvykti galite:
Autobusais iki Estação do Oriente  5, 25, 28, 44, 708, 750, 759, 782, 794
Metro Raudona linija iki Estação do Oriente 
Bilietai:
Pagrindinė ir laikina ekspozicijos 16 EUR
Pagrindinė ekspozicija 13 EUR
Yra nuolaidos vaikams, senjorams ir šeimoms.

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą